۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸

معاون راهبردی سازمان بهزیستی کشور:

۲ مسابقه در مراکز خدمات مثبت زندگی سراسر کشور برگزار می‌شود

۲ مسابقه در مراکز خدمات مثبت زندگی سراسر کشور برگزار می‌شود

سمنان- معاون راهبردی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری دو مسابقه در مراکز خدمات مثبت زندگی خبر داد و گفت: این رویداد در بخش‌های گزارش مددکاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین خادم حسینی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست تخصصی مدیران مراکز خدمات مثبت زندگی به میزبانی اداره کل بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه ۲۲ خدمت در این مراکز به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، ابراز داشت: هدف از راه اندازی این مراکز ارائه خدمات مطلوب به مردم کاهش مراجعات به ادارات بهزیستی است لذا این مراکز نقش مهمی در پاسخگویی به سوالات شهروندان دارد.

وی ضمن بیان اینکه برای تشویق کارکنان این مراکز به ارائه بهتر خدمات دو مسابقه در مراکز مثبت زندگی برگزار می‌شود، افزود: این رویداد در بخش‌های گزارش مددکاری برنامه‌ریزی شده و می‌کوشد تا بهترین مرکز مثبت زندگی در سراسر کشور را معرفی کند.

معاون راهبری و توسعه خدمات مثبت زندگی سازمان بهزیستی کشور ضمن بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقه دریافت مطالب و ایده‌های نو و راه گشا است، ابراز داشت: از طریق همین مسابقه می‌توان نقاط ضعف و قوت را شناسایی و مشکلات را رفع کرد که در نهایت به مسائل و چالش‌های جامعه هدف بهتر رسیدگی خواهد شد.

حسینی ضمن بیان اینکه مراکز مثبت زندگی یاریگر سازمان بهزیستی هستند، تصریح کرد: این مراکز به کاهش حضوری مددجویان نیز کمک کرده و با رصد مشکلات عموم مردم ارائه خدمات به مددجویان را تسریع می‌بخشد.

وی ضمن بیان اینکه فعالیت‌های سازمان از طریق مراکز مثبت زندگی گسترش یافته است، افزود: توانمندسازی مددجویان و خروج از چرخه حمایت به صورت علمی و پایدار، رصدگری آسیب‌های اجتماعی در محلات، پیگیری امور مددجویانی که احتمالاً به نحوی دچار آسیب اجتماعی شدند و غیره در این مراکز انجام می‌شود.

کد خبر 5717259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha