۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰

استاندار مازندران:

۲۰ دامپروری ۱۰۰ راسی در بابل راه اندازی می شود

۲۰ دامپروری ۱۰۰ راسی در بابل راه اندازی می شود

بابل- استاندار مازندران گفت: ۲۰ دامپروری ۱۰۰ راسی برای رونق تولید و توسعه اشتغال و اقتصاد در بابل ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور بعدازظهر جمعه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندران با اشاره به اینکه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای تمام دستگاه‌های مربوطه لازم الاجرا است، بیان کرد: این کار گروه به منظور مرتفع کردن مشکلات شهرک‌های صنعتی شهرستان بابل وتوسعه دامپروری صنعتی در این بخش تشکیل شده است تا زیرساخت‌های لازم برای تولید دراین شهرستان شکل بگیرد.

وی با تاکید به رویکرد شعار سال باعنوان سال تولید دانش بنیان واشتغال آفرین افزود: باتوجه به ظرفیت‌های بی‌نظیری در این شهرستان بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به بازگشت تعداد زیادی از واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل و راکد به چرخه تولید در این استان گفت: بانک‌های عامل و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به‌صورت ویژه واحدهای تولیدی و صنعتی استان را موردحمایت خود قرار داده‌اند و تلاش برای رفع موانع تولید در استان با جدیت دنبال می‌شود.

حسینی پور با بیان اینکه در حوزه برق در شهرک و نواحی صنعتی استان با مشکلاتی مواجه هستیم، گفت: از وزیر صمت می‌خواهیم که با پیگیری‌های اصولی با وزارت نیرو برای رفع این چالش اقدام کند.

استاندار مازندران تصریح کرد: احیای واحدهای صنعتی راکد و باز پس گیری اراضی صنایع غیرفعال در یکسال گذشته باجدیت در دستور کار قرار گرفت، ویکی از محوری ترین برنامه‌های دولت در استان است.

وی در پایان سخنانش از تخصیص اعتبار ۳ میلیارد تومانی برای روکش آسفالت در شهرک صنعتی بابلکنار خبر داد وافزود: حدود ۱ کیلومتر راه دسترسی به این شهرک صنعتی نیز در دستور کار این شهرستان قرار گرفته است که باید اجرایی شود.

گفتنی است در این کارگروه ۶۴ میلیارد تومان تسهیلات برای ۲۱ واحدهای صنعتی راکد این شهرستان در نظر گرفته شده است وهمچنین مجوز ۲۰ دامپروری صنعتی ۱۰۰ راسی در دستور کار این کارگروه قرار گرفته است.

کد خبر 5723860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha