۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰

استاندار البرز:

شهرداران البرز موظف به حفظ و نگهداری از فضای سبز هستند

شهرداران البرز موظف به حفظ و نگهداری از فضای سبز هستند

کرج- استاندار البرز گفت: شهرداران و ادارات متولی حفظ و نگهداری از فضای سبز و عرصه‌های طبیعی استان باید برای حفاظت و نگهداری از نهال‌های تازه غرس شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر سه شنبه در آئین غرس نهال به مناسبت هفته درختکاری در محوطه استانداری البرز با تبریک سالروز ولادت حضرت مهدی «عج» و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشاره به نهضت کاشت نهال به همت دولت مردمی در کشور گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بخشی از یک میلیارد اصله نهال در عرصه‌های ملی و طبیعی این استان کاشته می‌شود.

استاندار البرز افزود: حفظ منابع طبیعی در جامعه نیازمند عزم و همت همگانی است و کاشت این تعداد نهال در راستای ارتقای شاخص‌های پوشش گیاهی استان است.

وی با بیان اینکه امید است روز به روز شاهد بهبود وضعیت منابع طبیعی در استان باشیم، گفت: توسعه سطح سبز استان و ارتقای شاخص‌های پوشش گیاهی با برنامه‌های ویژه ای در استان انجام می‌شود.

استاندار البرز افزود: شهرداران و ادارات متولی حفظ و نگهداری از فضای سبز و عرصه‌های طبیعی استان باید برای حفاظت و نگهداری از نهال‌های تازه غرس شده و درختان قدیمی استان کوشا باشند.

در این مراسم، جمعی از کارکنان استانداری البرز نیز استاندار را همراهی کردند و تعدادی نهال در محوطه استانداری غرس شد.

هفته منابع طبیعی از دیروز در سراسر کشور آغاز شده و تا ۲۲ اسفند ماه جاری ادامه دارد.

کد خبر 5727776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha