۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۵۷

نظر بازیکن ملی پوش سپاهان در مورد پیروزی برابر پرسپولیس

نظر بازیکن ملی پوش سپاهان در مورد پیروزی برابر پرسپولیس

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در فوتبال ما می افتد هر چه زودتر باید سیستم VAR به فوتبال کشور ما وارد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نورافکن پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و باید در همان نیمه اول گل می زدیم البته یک گل هم به حریف زدیم اما به اشتباه داور آن را آفساید اعلام کرد.

وی افزود: درنیمه اول کاملا بازی در اختیار ما بود و حریف نتوانست جز یک بار خطری دیگر بر دروازه ما ایجاد کند. البته با اخراج بازیکن حریف شرایط برای آنها سخت تر شد. ما هم فشار زیادی آوردیم اما چون پرسپولیس در لاک دفاعی فرو رفته بود کار گلزنی کمی سخت شد ولی آنقدر تلاش کردیم تا در لحظات پایانی به آنچه که می خواستیم دست پیدا کردیم.

وی در مورد قضاوت حیدری هم گفت: اشتباه در تمام بازیها بوجود می آید. بر روی گل ما هم کمک داور اشتباه کرد و گل صد درصد ما را آفساید گرفت. با این شرایطی که در فوتبال ما بوجود آمده و هر هفته شاهد چنین اتفاقاتی هستیم نیاز به VAR هر روز در فوتبال ما بیشتر می شود. مسئولان فوتبال ما باید به سرعت در این زمینه اقدام کنند چون هر چه به پایان لیگ نزدیک می شویم حساسیت ها در بالا و پایین جدول بیشتر شده و کار قضاوت بیشتر می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که شما بازیکن تیم ملی هستید شرایط تیم ملی را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: در حال حاضر من بازیکن سپاهان هستم و هنوز تیم ملی تشکیل نشده که ببینم جزو ملی پوشان دعوت شده هستم یا خیر اما امیدوارم مسئولان فوتبال کشور ما هر چه زودتر نسبت به انتخاب سرمربی تصمیم گیری کنند تا یک تیم ملی پرقدرت را روانه جام ملت های آسیا و جام جهانی کنیم.

کد خبر 5730711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha