۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران:

برنج داخلی در نمایشگاه های بهاره مازندران عرضه می شود

برنج داخلی در نمایشگاه های بهاره مازندران عرضه می شود

ساری- سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به برپایی نمایشگاه های بهاره گفت: برنج داخلی در این نمایشگاه ها عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جعفری صبح سه شنبه در دهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار کرد: در برخی شهرستان‌ها شرایط خوبی برای تنظیم بازار ایجاد شد که جای خرسندی و تقدیر از همکاران جهاد کشاورزی دارد.

وی ادامه داد: از ظرفیت نمایشگاه‌ها برای توزیع برنج داخلی در استان استفاده شود و علاوه براین بازرسی و نظارت بر قیمت گوشت انجام می‌شود تا شهروندان از گوشت با کیفیت با قیمت مناسب بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام رضاپور در دهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار کرد: هفته پایانی سال، هفته تلاش مضاعف است و اگر قرار است مشکلی از مردم حل کنیم باید تلاش مجاهدانه کنیم.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی در تلاش است تا مردم در آرامش باشند و قیمت کالاهای اساسی کنترل شود و باید شرایط را شرایط جنگی ببینیم و مقتدرانه در بحث امنیت غذایی تلاش کنیم تا وظیفه مندی خود را به نحو احسن انجام دهیم.

این مسئول اضافه کرد: در دوره‌ای قرار نداریم که کارها را به صورت عادی پیش ببریم بلکه باید با تلاش فراوان کالاهای اساسی را برای شهروندان تأمین کنیم.

کد خبر 5732951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha