۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۷

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبر داد؛

راه اندازی ۲ فاز جدید کارخانه کود آلی رشت

راه اندازی ۲ فاز جدید کارخانه کود آلی رشت

رشت- رئیس شورای اسلامی شهر رشت از راه اندازی ۲ فاز جدید کارخانه کود آلی خبر داد و گفت: با راه اندازی این ۲ فاز روزانه هزار تن زباله در این کارخانه تفکیک و تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واثق کارگر نیا ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اظهار کرد: عملکرد ۱۸ ماهه شورای ششم در پاره‌ای از بخش خوب بوده است.

وی با اشاره به فعل و انفعالات گذشته در مدیریت شهری و پارلمان شهری رشت در یک سال گذشته، افزود: شورای ششم در ابتدای شروع فعالیتش با انتخاب و ابقای شهردار شورای پنجم تلاش خود را به منظور تسریع بخشیدن به امور به کار گرفت، اما با استعفای ناگهانی شهردار منتخب، شورا به ناچار در مسیری قرار گرفت که باید مجدداً نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام می‌کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با ابراز رضایت و خرسندی از فعالیت‌های دوره سرپرستی مدیریت شهری، بیان کرد: در این دوره کوتاه سرپرستی معادل ۱۸ ماه گذشته عملکرد قابل قبولی از سوی سرپرست فعلی شهرداری رشت ارائه شده است.

دفنگاه سراوان یکی از معضلات اساسی شهر رشت است

واثق کارگرنیا با بیان اینکه دفنگاه سراوان یکی از معضلات اساسی شهر رشت است، گفت: با حمایت‌های آقای استاندار و تلاش‌های مدیریت شهری، طرح بهسازی و ساماندهی زباله سراوان با سرعت چشمگیری در حال انجام است.

وی ادامه داد: مدیریت شهری و پارلمان شهری رشت در نظر دارد مسئله پسماند سراوان را یک بار برای همیشه تمام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از راه اندازی ۲ فاز جدید کارخانه کود آلی خبر داد و اضافه کرد: با راه اندازی این ۲ فاز روزانه یک‌هزار تن زباله در این کارخانه تفکیک و تبدیل می‌شود که یک اتفاق بسیار خوب برای رشت است.

واثق کارگرنیا، مشکلات ساخت و ساز در زمین‌های نسقی را از جمله دغدغه‌های شورا و شهرداری رشت دانست و بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و ورود دستگاه قضا پس از سال‌ها انتظار و بر اساس یک شیوه نامه مشخص، مشکل ساخت و ساز در زمین‌های نسقی برطرف شده است.

حدود سیزده هزار تن آسفالت در رشت تولید شده است

وی با بیان اینکه انقلابی در اجرای آسفالت در سطح رشت صورت گرفته، افزود: در ۴۵ روز ۶۸ مسیر اصلی و فرعی تحت پوشش آسفالت قرار گرفته و حدود سیزده هزار تن در این مدت آسفالت در رشت تولید شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان انتخاب شهردار جدید با اکثریت آرا صورت گرفته است، گفت: پس از ماه‌ها انتظار و اتفاقاتی که رقم خورد با رأی نهایی دیوان عدالت، صحت و سلامت اقدامات انجام شده توسط شورا تأیید شد و پس از اعلام رأی نهایی پیرامون استیضاح، شورا بار دیگر با وحدت و همدلی نسبت به انتخاب شهردار جدید رشت اقدام کرد.

کارگرنیا، ثبت برند رشت شهر جهانی صنایع دستی در یونسکو را اتفاقی ارزشمند برای این شهر برشمرد و بیان کرد: با کسب این برند اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال در شهر بالاخص بانوان سرپرست خانوار رقم می‌خورد و مجموعه مدیریت شهری رشت در کنار دیگر دستگاه‌های متولی تمام تلاش خود را به منظور کسب این برند جهانی به کار گرفته است.

کد خبر 5733326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha