واکنش جنبش جهاد اسلامی؛

جنایت صهیونیست‌ها در جنین عملیات انتقامی فلسطینیان را شدت می‌بخشد

جنایت صهیونیست‌ها در جنین عملیات انتقامی فلسطینیان را شدت می‌بخشد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در جنین که به شهادت چهار جوان فلسطینی منجر شد، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه پنج شنبه با صدور بیانیه ای به طور رسمی به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) که طی آن چهار مبارز فلسطینی از جمله دو عضو گردان های قدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به شهادت رسیدند، واکنش نشان داد.

در متن این بیانیه آمده است: این جنایت وحشیانه موجب شدت بخشیدن به عملیات های انتقامی فلسطینیان در جای جای اراضی اشغالی خواهد شد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: تشدید مقاومت و ضربه زدن و هدف قرار دادن دشمن صهیونیستی، عنوان وفاداری به این خون های پاک است که شاخص های پیروزی را برای ملت فلسطین نمایان می سازد.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی در جنایت روز گذشته خود در شهر جنین، چهار مبارز فلسطینی را به شهادت رسانده و ۱۸ نفر دیگر را نیز زخمی کردند.در پی این رخداد فلسطینیان در کرانه باختری دست به اعتصاب عمومی زده و جوانان فلسطینی نیز در نقاط مختلف با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست درگیر شدند.

کد خبر 5735217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha