۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان:

جاده های استان زنجان لغزنده است

 جاده های استان زنجان لغزنده است

 زنجان- رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: بارش برف و باران، جاده های استان را لغزنده کرده است.

سرهنگ مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بارش برف و باران، جاده های استان را لغزنده کرده است لذا رانندگان که قصد تردد در محورهای مواصلاتی را دارند زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان زنجان حاکم است، افزود: تردد در آزادراه های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز افزایشی بوده اما بار ترافیکی سایر جاده های استان کاهشی است.

میناخانی با بیان بیشترین عامل تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های استان بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه است، گفت: بیشترین وقوع تصادفات در یک تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق می افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان با بیان اینکه بزرگترین حوادث رانندگی همیشه در اثر کوچکترین بی احتیاطی ها اتفاق می افتد، گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و جوی و نوع مسیری که انتخاب می شود و نیز مدتی که در سفرخواهید بود، تمهیدات لازم باید اندیشیده شود.

میناخانی افزود: استراحت لازم در جلوگیری از به وجود آمدن حالت خستگی وخواب آلودگی بسیار مهم بوده و رانندگان در بین راه پس از دوساعت رانندگی در محل مناسب توقف و استراحت کنند.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته تصادف منجر به فوت در جاده های استان گزارش نشده و همچنان رعایت نکات ایمنی با توجه به شرایط جوی حاکم امری ضروری است.

کد خبر 5738560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha