۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

۱۰ میلیون مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند

۱۰ میلیون مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند

ساری- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: از ۱۶ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین سال جاری ۱۰ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۷۵۸ نفر در استان اقامت کرده اند.

صادق برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه از ۱۶ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین سال جاری ۱۰ میلیون و۳۸۹ هزار و ۷۵۸ نفر در مازندران اقامت یافتند، اظهار داشت: تعداد اقامت در پنجمین روز تعطیلات نوروز سال جاری یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۱۹۸ نفر بوده است.

وی تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان‌ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تأسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

وی مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را ۷۷۰ مورد از آغاز ستاد تا چهارم فروردین اعلام و خاطرنشان کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا دوم فروردین سال جاری ۴۶ فقره تشویق، ۹۲ فقره تذکرات و ۲۹ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی داده شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، توریستی، صنایع دستی و موزه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا پنجم فروردین سال جاری را ۵ میلیون و ۹۷ هزار و ۹۵۶ نفر ذکر کرد.

کد خبر 5740807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha