۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۴۰

امام جمعه قروه:

کردستان هیچگاه طعمه ای برای تحقق توطئه های دشمنان نخواهد بود

کردستان هیچگاه طعمه ای برای تحقق توطئه های دشمنان نخواهد بود

قروه- امام جمعه قروه گفت: دشمن همیشه خواسته است که از کردستان به عنوان یک طعمه برای رسیدن به خواسته هایش استفاده کند اما بصیرت مردم این دیار همواره توطئه ها را خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عابدین رستمی سه شنبه شب در مراسم وداع با شهید مدافع حرم شهید میلاد حیدری که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: افتخار مردم قروه این است که در همین دهه ۹۰ بیش از ۴۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که ۲ شهید عزیز این شهرستان از شهدای مدافع حرم هستند.

وی با بیان اینکه تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم به خانواده شهید که امروز مفتخر به داشتن چنین شهیدی هستند، گفت: شهید به وجه الله نگاه می‌کند و آن مقام عالی را می بیند و این افتخار شهداست.

حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به اینکه کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و ایثار و فداکاری است، افزود: کردستان همان سرزمینی است که وجب به وجب آن آغشته به خون شهداست و قبل از اینکه سپاه پاسداران در این استان تشکیل شود، این پیشمرگان مسلمان کرد بودند که در برابر ضد انقلاب ایستادند و امروز فرزندان این سرزمین همچنان در راه دین پایدار و ثابت قدم هستند.

امام جمعه قروه اظهار کرد: دشمن همیشه کردستان را به عنوان یک طعمه برای خود قرار داده است و به دنبال نقشه‌هایی اینچنین بوده اند در حالی که مردم کردستان از جنس شهید «میلاد حیدری» و شهید «منوچهر سعیدی» هستند.

وی افزود: کردستان را با این شهدا بشناسید نه با یک مشت انسان خودفروخته که قلاده‌های آنان در دست رژیم صهیونیستی است لذا افتخار مردم کردستان این است که میزبان چنین شهدایی هستند.

امام جمعه قروه تصریح کرد: قروه شهیدی نداشت که به دست رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت برسد که هم اکنون این شهید به این استان اضافه شده است و کسانی که از کرد و کردستان سخن می‌گویند بدانند که این شهید والامقام کردستانی و اهل همین دیار بوده است.

وی افزود: اضمحلال رژیم صهیونیستی نزدیک است و با همین مجاهدت‌ها پرچم اسلام در سرزمین‌های اشغالی برافراشته خواهد شد.

کد خبر 5746920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha