۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵

امام جمعه سرخ رود:

تمام فتنه‌های جهان به رژیم غاصب صهیونیستی برمی گردد

تمام فتنه‌های جهان به رژیم غاصب صهیونیستی برمی گردد

سرخ رود - امام جمعه سرخ رود محمودآباد با اشاره به اینکه یک سر تمام فتنه ها در جهان به صهیونیست برمی گردد، گفت: روز قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه همزمان با روز قدس اظهار داشت: حضرت امام خمینی دفاع از مردم مظلوم فلسطین را مسئله اول جهان اسلام می‌دانستند و تعیین روزی به عنوان روز قدس، ابتکار ایشان برای حمایت از مردم فلسطین بود.

وی افزود: حضرت امام با این ابتکار تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان را متوجه فلسطین کردند؛ اینکه حضرت امام فلسطین را مسئله اول جهان اسلام نامیدند، دلایل مختلفی دارد؛ ظلم و تجاوز و غصب و کشتار و اهانت به یک سرزمین اسلامی و قبله اول مسلمانان بخشی از این دلایل بود.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: اگر این ایستادگی و استراتژی دفاعی حضرت امام نبود، مطمئناً این قوم فاسد خیال نیل تا فرات داشت، تا با انشقاق و گسستی که در منطقه و بلاد اسلامی ایجاد می‌کند، بر تمام کشورهای اسلامی مسلط شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: هر جا فتنه‌ای در منطقه ایجاد می‌شود، یک سر آن بر می‌گردد به صهیونیست؛ فتنه‌هایی مثل داعش و القاعده و…که ایجاد کردند تا کشورهای اسلامی وارد جنگ شوند و اسرائیل حاشیه امنی پیدا کند.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی، امروز جبهه مقاومت در آماده‌ترین حالت خود قرار دارد، از فلسطین و لبنان گرفته تا سوریه و عراق و ایران، آماده هستند تا این انتقام سخت را بگیرند.

وی تاکید داشت: نکته‌ای که حضرت امام به آن قائل بودند، مسئله فلسطین فقط با پیکار و جنگ و نابودی این غده سرطانی حل خواهد شد و راه‌های دیگر مانند دیپلماسی و مذاکره بی فایده است.

امام جمعه سرخ‌رود در ادامه با بیان اینکه توصیه می‌کنیم عزیزان انقلابی و ارزشی همانند برخی جریانات متمایل به غرب، کلام امام جامعه را تحریف و تفسیر به رأی و تقطیع نکنند، گفت: حضرت امام خامنه‌ای پیرامون شعار سال فرمودند، «مهار تورم و رشد تولید» این پیام کاملاً واضح است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده یادآور شد: آن شرکت دولتی که هنوز بر مبنای دلار قیمت گذاری می‌کند، یا آن خودروساز که افزایش قیمت می‌دهند، دنبال توجیه نباشند؛ بسیار از کشورهای دنیا از آمریکای جنوبی گرفته تا آسیا و آفریقا برای حذف دلار از معاملات با هم مسابقه می‌دهند.

امام جمعه سرخ‌رود اظهار کرد: پیرامون مسئله حجاب، مقام معظم رهبری فرمودند کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است؛ پس برخی عزیزان انقلابی مانند غرب گراها کلام ایشان را تفسیر به رأی نکنند، باید با راهکارهای درست جلوی این حرام شرعی و سیاسی را گرفت.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ضمن تشکر از فرمانده محترم فراجا، سردار رادان که به میدان آمدند تا جلوی این حرام گرفته شود، افزود: ایشان به نوعی جور قوای دیگر را می کشند، مجلس و دولت در این موضوع درست به وظیفه ذاتی خود عمل نکردند و نیروی انتظامی که باید در آخر این زنجیره قرار می‌گرفت، باید تمام مسئولیت‌ها را به دوش بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله چند هفته است که مانور امر به معروف و نهی منکر لسانی را در منطقه آغاز کردیم و به لطف الهی بازخوردهای بسیار خوبی داشتیم؛ قطعاً این مطالبه‌گری باید ادامه داشته باشد تا اولاً نیروی انتظامی دلگرم شود و نهادهای دیگر نسبت به وظایف خود هوشیار شوند.

کد خبر 5754717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha