۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

۱۹ هزار خانوار گلستانی در سال ۱۴۰۱ از گاز طبیعی بهره مند شدند

۱۹ هزار خانوار گلستانی در سال ۱۴۰۱ از گاز طبیعی بهره مند شدند

گرگان- مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از بهره‌مندی ۱۹ هزار و ۷۰۰ خانوار استان از نعمت گاز طبیعی طی سال ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی طالبی بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: شرکت گاز گلستان در سال گذشته بهره‌مندی ۱۹ هزار و ۵۰۰ خانوار را هدف‌گذاری کرده بود که با همت و تلاش همکاران موفق شدیم از اهداف تعیین‌شده فراتر رفته و ۲۰۰ خانوار را هم بیشتر از برنامه سالانه از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: از این تعداد خانوار، ۱۱ هزار و ۶۰۰ خانوار شهری بوده و تعداد هشت هزار و ۱۰۰ خانوار هم روستایی هستند که به جمع خانوارهای بهره‌مند از گاز استان اضافه شده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع تاکنون در استان ۶۴۸ هزار و ۲۰۰ خانوار استان مصرف‌کننده گاز بوده که از این تعداد ۴۱۱ هزار و ۴۰ مورد مربوط به شهرها و تعداد ۲۳۷ هزار و ۱۶۰ خانوار هم مربوط به روستاهای استان است.

طالبی تصریح کرد: بیشترین حجم خانوار بهره‌مند از گاز مربوط به شهرستان گرگان به‌عنوان مرکز استان با بیش از ۱۸۶ هزار و ۷۰۰ خانوار بوده و شهرستان‌های گنبد با تعداد ۱۱۷ هزار و ۵۴۰ و علی‌آباد با ۵۳ هزار ۱۲۰ خانوار در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به درصد خانوار تحت پوشش گاز استان، گفت: تا پایان سال ۱۴۰۱ خانوار تحت پوشش شرکت گاز در بخش شهری ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی هم ۹۹ درصد رسیده است.

کد خبر 5756571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha