۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۶

معاون استاندار سمنان:

«امنیت و آرامش» هدیه ارتش به مردم/ خدمت‌ ادامه دارد

«امنیت و آرامش» هدیه ارتش به مردم/ خدمت‌ ادامه دارد

شاهرود- معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود بابیان اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح امنیت و آرامش را به مردم هدیه کرده است، گفت: این خدمات همچنان با پشتیبانی ملت از ارتش ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی صبح سه شنبه در مراسم رژه بیست و نهم فروردین روز ارتش ضمن بیان اینکه یکی از اقدامات بی شمار امام راحل همین نامگذاری روز ارتش است، ابراز داشت: در این روز باید یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید ارتش را گرامی داشت.

وی ضمن بیان اینکه این روز یادآور رشادت، دلیری و جانبازی مردانی است که نقش مهمی در دفاع از این آب و خاک داشتند، افزود: ارتش در پیروزی انقلاب بسیار اثرگذار بوده است و به برکت همین امر در پیروزی‌های بعدی نیز ارتش نقش محوری ایفا می‌کند.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه ارتش در زمان جنگ از خاک و ناموس کشور دفاع کردند، ابراز داشت: بعد از دوران جنگ نیز ارتش از هیچ تلاشی برای خدمت گذاری به مردم فرو گذار نکرده است.

جلالی ضمن بیان اینکه ارتش امنیت و آرامش را در کنار سایر نیروهای مسلح تقدیم مردم کردند، تصریح کرد: به واسطه این همدلی و همفکری و مساعدت همه جانبه بین نیروهای مسلح شاهد برقراری امنیت در داخل مرزهای کشور هستیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم در این جنگ ترکیبی که دشمن برای مردم ایجاد کرده بتوانیم با همت بلند پشتیبانی مردم از ارتش شاهد پیروزی‌های دیگر باشیم.

کد خبر 5757944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha