۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۵۸

بررسی دپوی ۳۰۰ هزار تن برنج در جلسه مجمع نمایندگان مازندران

بررسی دپوی ۳۰۰ هزار تن برنج در جلسه مجمع نمایندگان مازندران

ساری- بررسی معضل ۳۰۰ هزار تن برنج دپو شده در انبارهای مازندران روی میز مجمع نمایندگان مازندران قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اهم مسائل، مشکلات و تنگناهای توسعه مازندران در جلسه اعضای مجمع این استان در مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

در این جلسه که شامگاه چهارشنبه و به مدت ۲ ساعت در ساری جریان داشت ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات عمومی و مسائل جاری در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی استان آخرین راهکارها و پیشنهادهای مربوط به حوزه‌های اجرایی مازندران جمع بندی و به مدیران دستگاه‌های استان ارائه شد.

در این جلسه اعضای مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مشکلات برنج کاران در آغاز فصل کشت محصول، پیرامون دپوی ۳۰۰ هزارتن محصول برنج فروش نرفته سال گذشته شالیکاران استان بحث و با جمع بندی نقطه نظرات، تدابیر اجرایی برای رفع دغدغه زارعان با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن وتجارت مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین نمایندگان مازندرانی خانه ملت با بحث و تبادل نظر در مورد اولویت‌های عمرانی و پروژه‌های نیمه تمام اقتصادی در سال رشد تولید و مهار تورم راهکارهای مورد نیاز در این ارتباط را به مدیریت ارشد اجرایی استان ارائه کردند.

کد خبر 5759765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      1 4
      خدارو شکر برنج تو دست شتایکاران باد کرده ازبس بی وجدان هستن .قیمت رو بحدی بردن بالا حسرت برنج ایرانی رو بدل مردم گذاشتن . والا همین برنج هندی خیلی بهتراز برنج بی کیفیت
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      3 0
      جالب اینجاست بیش از 600هزار تن برنج در انبارها دپو شده است و یکدفعه این رقم می شود 300هزار تن در صورتی که هیچ برنجی بخاطر ارزان شدنش فروش نرفته است ترسم اینکه که فردا همین مسئولین بگن اصلا برنجی در مازندران دپو نشده بود.بابا ول کنین این کارها به فکر تولید کننده باشید.
    • بهرام IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      0 0
      برای بررسی کارشناس از خارج بیاوید قدری خجالت بکشید قیمت شد یکدفعه چهار برابر مردم نخوردن خارجی خریدن باد کرد این کارشناسی انشاالله بپوسد مگر کشاورز گرگ شده میخواهد مردم را بدرد قدری از خدا بترسید
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      0 0
      بااون‌دسته‌ازافرادی‌هستم‌که‌میگن‌برنج‌‌گرون‌شدحق‌کشاورزکه‌برنج‌رودستش‌بادکرده.بایدبگم‌پارسال‌برنج‌بود۱۲۰تومن‌ولی‌امسال‌شد۷۵تومن‌برای‌همین‌کشاورزمحصول‌خودش‌رونفروخت‌بایدجهت‌یاداوری‌بعضیها‌عرض‌کنم‌که‌تمام‌خودروهای‌تولیدوطن‌ازپارسال‌تاالان‌دوبرابرشد‌قیمت‌گوشت‌دوبرابر‌قیمت‌اهن‌دوبرابر.اول‌بروتحقیق‌کن‌بع