۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۰۱

رئیس اداره ترافیک راهداری استان بوشهرخبر داد؛

ارتقای ایمنی بیش از ۲ هزار موتورسوار استان بوشهر

ارتقای ایمنی بیش از ۲ هزار موتورسوار استان بوشهر

بوشهر- رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در سال گذشته نسبت به ارتقا ایمنی بیش از ۲ هزار موتورسوار استان بوشهر اقدام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک کاوه ئیان عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اداره کل در سال ۱۴۰۱ با اهدا ۷۵۰ عدد کلاه ایمنی و نصب بیش از ۶ هزار قطعه برچسب شبرنگ به منظور دیده شدن موتورسواران توسط سایر رانندگان در شب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای گروه هدف کارگران مراکز صنعتی واقع در حاشیه جاده‌ها، نسبت به ارتقا ایمنی بیش از ۲ هزار موتورسوار اقدام کرد.

ارتقای ایمنی بیش از ۲ هزار موتورسوار استان بوشهر

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه بسیاری از کارگران روزانه مسیر منزل تا محل کار و بالعکس را با موتورسیکلت طی می‌کنند دارای پتانسیل بالای خطر تصادفات هستند و بایستی ایمنی تردد آنان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ارتقای ایمنی بیش از ۲ هزار موتورسوار استان بوشهر

وی با اشاره به ایمن سازی فرهنگی ۲۱ مدرسه حاشیه راه در بوشهر طی سال گذشته، افزود: در بازه زمانی یاد شده ارتقا ایمنی هزار و دویست دانش آموز نیز با استفاده از وسایل کمک آموزشی انجام شد.

کاوه ئیان گفت: کودکان و دانش آموزان با توجه به شرایط سنی، آسیب پذیرترین کاربران جاده‌ای محسوب می‌شود که این اداره کل هرساله با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مدارس، قوانین ایمنی عبور و مرور را به صورت تئوری و عملی به دانش آموزان آموزش می‌دهد.

کد خبر 5761737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha