۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۰۶

برگزاری اختتامیه جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در «همدان»

برگزاری اختتامیه جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در «همدان»

همدان- دبیر چهاردهمین دوره جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی گفت: اختتامیه این جشنواره ۲۴ اردیبهشت ماه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد محقق صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی به همت بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌هنری امام رضا (ع) و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش شعر «کودک» و شعر «نوجوان» با موضوع احادیث رضوی؛ برداشت شاعرانه از روایات و معارف آسمانی زیارتنامه امام رضا (ع)؛ مناقب، صفات و فضائل آن حضرت؛ کرامات ایشان و جلوه‌های فرهنگ رضوی همچون علم، شفاعت، حلم، شفا، مهربانی و حرم امام هشتم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰۵ اثر از شاعران استان‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، آخرین مهلت ارسال آثار را ۱۵ اردیبهشت اعلام کرد و افزود: ارزیابی اشعار بلافاصله پس از اتمام مهلت ارسال آثار آغاز می‌شود.

دبیر چهاردهمین دوره جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی از برنامه‌ریزی برای اجرای بخش‌های جنبی جشنواره هم خبر داد و گفت: در حاشیه مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی با حضور اساتید شعر کودک و نوجوان و فعالان این حوزه برگزار خواهد شد.

محقق برگزاری نمایشگاه هنری، اجرای نمایش و نقالی، رونمایی از کتاب و… را از دیگر برنامه‌های بخش جنبی چهاردهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی همدان برشمرد.

کد خبر 5762887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha