۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵

امکان ویرایش فرم انتخاب رشته؛

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ دوباره تمدید شد

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ دوباره تمدید شد

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۲ مجددا تا پایان روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

با توجه به اعلام رشته‌های جدید و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا امروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است داوطلبان بتوانند تا پایان روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲ در اینجا قابل مشاهده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

دکتر عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: از حدود ۱۷۰ هزار شرکت کننده در این آزمون بیش از ۱۲۰ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و تاکنون بیش از ۷۵ هزار داوطلب برای دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب رشته کرده‌اند و این تعداد جدای از تعداد داوطلبان علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی افزود: ضروری است سایر داوطلبان با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه اصلاحات این دفترچه که در درگاه اطلاع رسانی سازمان منتشر شده است هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، نیز گفت: این داوطلبان باید به درگاه دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی شده، اقدام کنند.

کد خبر 5763256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha