۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۳۰

اولین عمل جراحی در بیمارستان فردیس انجام شد

اولین عمل جراحی در بیمارستان فردیس انجام شد

فردیس- اولین عمل جراحی در بیمارستان فردیس صورت گرفت و بخش جراجی این بیمارستان به صورت رسمی فعال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین عمل جراحی در بیمارستان فردیس امروز با حضور و نظارت رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز انجام شد و بخش جراحی این بیمارستان فردیس به صورت رسمی فعال شد.

بر ان اساس بخش جراحی و اتاق‌های عمل مرکز آموزشی درمانی شهید حاج قاسم سلیمانی شروع به کار کرد.

بیهوشی اولین بیمار در این بیمارستان توسط رئیس دانشگاه، دکتر شهرام صیادی و عمل جراحی توسط دکتر پرهام فراهانی انجام شد.

هم اکنون همه روز خدمات درمانی بخش‌های اورژانس، داخلی، عفونی و قلب و عروق در این مرکز ارائه می‌شود و طی دو هفته آینده خدمات تخصصی زنان و زایمان، اطفال و اورولوژی در این بیمارستان ارائه خواهد شد.

کد مطلب 5765249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha