۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲

نماینده مردم جهرم در مجلس:

پروژه فیبر نوری به طول ۱۴۰ کیلومتر در بخش سیمکان جهرم اجرا می‌شود

پروژه فیبر نوری به طول ۱۴۰ کیلومتر در بخش سیمکان جهرم اجرا می‌شود

جهرم-نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: ۱۴۰ کیلومتر فیبرنوری برای بخش سیمکان مصوب شده و در روزهای آینده مناقصه آن برگزار می‌شود.

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در جلسه‌ای با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۱۴۰ کیلومتر فیبرنوری برای بخش سیمکان مصوب شده و در روزهای آینده مناقصه آن برگزار می‌شود که عملیات اجرایی آن صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به بخش سیمکان نگاهی مثبت و پشتیبان است و تلاش کردیم زیرساخت‌های این بخش تکمیل شود، افزود: پس از پروژه‌های بزرگ تأمین برق و گاز بخش سیمکان که صورت گرفت، سومین زیرساخت اساسی این بخش، تأمین آب شرب پایدار است که مطالعات انتقال آب از سد سلمان به بخش سیمکان در حال انجام است و امیدواریم به زودی طرح آن آماده و این پروژه بزرگ در راستای تأمین آب شرب این بخش کلنگ‌زنی و عملیاتی شود.

رضایی با اشاره به اینکه محور ارتباطی سیمکان به قیر و کارزین نیز عملیاتی خواهد شد که اقدامات اولیه آن انجام شده است، عنوان کرد: بهسازی معابر روستاها نیز در اولویت قرار دارد که از طریق بنیاد مسکن برنامه‌ریزی جهت انجام این موضوع صورت خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: همچنین برخی مدارس این بخش نوسازی شده است و سایر مدارسی که نیاز به نوسازی دارد نیز به زودی اعتبارات موردنیاز جذب و پروژه‌های اجرایی آن عملیاتی می‌شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت دسترسی آسان اهالی و تکریم ارباب رجوع، یک مرکز مثبت زندگی برای بررسی پرونده‌های بهزیستی در بخش سیمکان تأسیس خواهد شد که نیاز به مراجعه مرکز شهرستان نباشد.

کد خبر 5766322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha