۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳

مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی:

امکان اهدای خون در شهرستان‌های فاروج و مانه و سملقان فراهم شد

امکان اهدای خون در شهرستان‌های فاروج و مانه و سملقان فراهم شد

بجنورد - مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی از افزایش گستره پذیرش داوطلبان اهدای خون در استان خبر داد و گفت: امکان اهدای خون در شهرستان فاروج و مانه و سملقان فراهم شد.

هادی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت اهدای خون در سطح خراسان شمالی اظهار کرد: مردم استان با استقبال خود نسبت به اهدا خون طی سال گذشته توانستند میزان بیشترین رشد اهدای خون در سطح را کشور را کسب کنند که نشان دهنده توسعه این سنت حسنه در میان اقشار مختلف این استان کشور است.

مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی با تاکید بر اینکه استقبال مردمی نسبت به اهدای خون نسبت به گذشته افزایش یافته است، افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده علاوه بر پذیرش مراجعان در مرکز خراسان شمالی و همچنین اسفراین، شهرستان‌های فاروج و مانه و سملقان نیز به چتر پوشش دریافت خون از سوی مردم افزوده شد.

وی از آغاز پذیرش داوطلبان اهدای خون در شهرستان مانه و سملقان طی هفته سلامت خبر داد و گفت: با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده، مردم شهرستان مانه و سملقان طی روزهای یکشنبه هر هفته می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۳ برای اهدای خون به مرکز آشخانه مراجعه داشته باشند.

نوری همچنین با اشاره به آغاز فرآیند پذیرش داوطلبان اهدای خون در شهرستان فاروج خاطرنشان کرد: اهدای خون در شهرستان فاروج نیز همزمان با هفته سلامت و در روزهای سه شنبه هر هفته انجام می‌پذیرد.

مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی از ارتقا خدمت رسانی به مردم اسفراین نیز خبر داد و گفت: از دهه پایانی اردیبهشت ماه امسال پذیرش داوطلبان اهدای خون در شهرستان اسفراین نیز از دو روز کاری به سه روز کاری در هفته افزایش می‌یابد.

نوری در انتها از توجه مردم خراسان شمالی به اهدای خون تقدیر کرد و گفت: گروه‌های مختلف مردمی و راه اندازی پویش‌های مختلف در راستای اهدای خون در فضای مجازی و حقیقی باعث شده تا کمک قابل توجهی به تأمین نیاز خونی استان انجام شود.

کد خبر 5767109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha