۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۳۸

فرمانده انتظامی سمنان خبر داد؛

اجرای طرح ضربتی پلیس در پارک‌ها و بوستان‌های شهرستان سمنان

اجرای طرح ضربتی پلیس در پارک‌ها و بوستان‌های شهرستان سمنان

سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌های شهر سمنان از وجود معتادان و هنجارشکنان برای رفاه و امنیت بیشتر شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی انتظامی استان سمنان، سرهنگ اسداله ناکینی از اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌های شهر سمنان از وجود معتادان و هنجارشکنان برای رفاه و امنیت بیشتر شهروندان خبر داد.

وی افزود: برابر گزارش‌های مردمی و تماس‌های ۱۱۰ مبنی بر وجود معتادان متجاهر و تعدادی از هنجارشکنان و افراد مزاحم در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر سمنان که باعث سلب آسایش شهروندان شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان به تشکیل چندین تیم تخصصی و عملیاتی برای پیگیری و شناسایی نقاط آلوده اشاره و افزود: در این راستا با برنامه‌ریزی هدفمند، تیم‌های گشتی به صورت محسوس و نامحسوس در مدت ۴۸ ساعت نشانگاه‌های مورد نظر را به دقت بررسی کردند.

ناکینی از توقیف ۲۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مزاحم و فاقد مدارک، دستگیری بیش از ۲۵ نفر معتاد متجاهر و مزاحم به همراه کشف مقادیری انواع مواد مخدر، خبر داد و اظهار داشت: معتادان متجاهری که از سطح پارک‌ها و بوستان‌ها جمع‌آوری شدند به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی خطاب به شهروندان گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، معتادان متجاهر و افراد هنجار شکن، بدون دخالت و درگیری با آنان، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اعلام تا در کمترین زمان ممکن توسط مأموران انتظامی به موضوع رسیدگی شود.

کد خبر 5771438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha