۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

مخالفت رژیم صهیونیستی با شروط جنبش جهاد اسلامی برای آتش‌بس

مخالفت رژیم صهیونیستی با شروط جنبش جهاد اسلامی برای آتش‌بس

همزمان با تداوم حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو با شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس مبنی بر توقف ترورها و تحویل پیکر شهید خضر عدنان مخالفت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو با شروط جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای برقراری آتش‌بس موافقت نکرده است.

رسانه‌های عبری به نقل از رادیو رژیم ارتش اشغالگر گزارش دادند که تل آویو با شروط جهاد اسلامی مبنی بر توقف سیاست ترور فرماندهان این جنبش و تحویل دادن پیکر شهید اسیر «خضر عدنان» موافقت نکرده است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم خبرها درباره توافق بر سر آتش‌بس با رژیم صهیونیستی را تکذیب و اعلام کرد که وساطت همچنان بدون نتیجه ادامه دارد.

این تحول در حالی است که فلسطینی‌های ساکن خانیونس با حضور گسترده خود پیکر «علی حسن غالی» فرمانده موشکی گردان‌های قدس و برادرش محمود را که در حمله هوایی بامداد امروز به شهادت رسیدند، تشییع کردند.

از سوی دیگر، حملات موشکی و راکتی مقاومت به اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد و مجتمع صهیونیست‌نشین «اشکول» هدف سه راکت و شهرک «عسقلان» هدف دو راکت از غزه قرار گرفت.

همچنین در گذرگاه «کرم ابوسالم» در جنوب نوار غزه صدای آژیر خطر بار دیگر به صدا درآمد.

کد خبر 5777394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha