۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹

سرپرست ورزش و جوانان اردبیل تاکید کرد؛

لزوم ایجاد تعامل در بین تمامی اعضای هیئت ژیمناستیک

لزوم ایجاد تعامل در بین تمامی اعضای هیئت ژیمناستیک

اردبیل- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: لزوم ایجاد تعامل در بین تمام اعضای هیات‌ ورزشی ژیمناستیک از مدیر جوان این رشته ورزشی در استان اردبیل انتظار می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ورودی ظهر شنبه در مجمع سالانه ژیمناستیک استان اردبیل ضمن قدردانی از زحمات و تعامل رئیس هیئت ژیمناستیک اردبیل با اداره کل و حوزه قهرمانی اظهار کرد: از یک نیروی جوان و علاقمند انتظار داریم در بین تمامی اعضای هیئت تعامل بسیار خوبی را ایجاد کند و در جلسات از تجربیات پیشکسوتان استفاده کرده و نسبت به دغدغه ورزشکاران برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به ارزیابی بسیار مطلوب تعامل هیئت‌های ورزشی در راستای رشد و شکوفایی ورزش استان گفت: بر اساس قول همکاری رئیس فدراسیون ژیمناستیک در رابطه به تأمین اعتبار برای تجهیز خانه‌های ژیمناستیک، تلاش خواهیم کرد تا نسبت به تأمین حداقل‌ترین تجهیزات اقدام کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در بازدیدهایی که از شهرستان‌ها داشتیم تمامی پروژه‌های تعمیری حوزه ورزش را ارزیابی کردیم و آمار را به صورت مشروط در اختیار فرمانداران قرار دادیم تا نسبت به رفع ایرادات اقدام کنند.

ورودی با بیان اینکه ۳۳ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان داریم، گفت: سال گذشته هفت پروژه ورزشی در مناطق مختلف استان به بهره برداری رسید که برخی از این پروژه‌ها برای مدت‌ها راکد بودند و برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام امسال نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی در مورد پروژه‌های در دست اجرای استان هم گفت: تالار وزنه‌برداری پارس آباد، خوابگاه ورزشی شهرستان خلخال، خوابگاه ورزشی شهرستان نیر، سالن طبقاتی و سالن اسکیت اردبیل، تالار وزنه برداری و زمین چمن استادیوم تختی اردبیل از مهمترین پروژه‌های آماده بهره برداری در استان هستند.

کد خبر 5778838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha