۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۳۷

بزرگترین رویداد رباتیک در استان مرکزی برگزار می شود

بزرگترین رویداد رباتیک در استان مرکزی برگزار می شود

اراک- دبیر انجمن رباتیک و تکنولوژی های نوین دانشگاه صنعتی اراک گفت: بزرگترین رویداد رباتیک در استان مرکزی در دانشگاه صنعتی اراک برگزار می شود.

امیرحسین فرجی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انجمن‌های علمی دانشجویی به عنوان بازوی پر توان فعالیت‌های علمی که مهم‌ترین رسالت دانشگاه‌ها هستند عمل می‌کنند.

دبیر انجمن رباتیک و تکنولوژی‌های نوین دانشگاه صنعتی اراک افزود: به طور کلی، می‌توان گفت که صنعت رباتیک در ایران در حال رشد و توسعه است و با پیشرفت فناوری‌های جدید، انتظار می‌رود که در آینده نزدیک، ربات‌ها بخشی از زندگی روزمره ما شوند و در بسیاری از صنایع و بخش‌های اقتصادی کاربرد داشته باشند.

فرجی افزود: انجمن علمی رباتیک دانشگاه صنعتی اراک به منظور آشنایی دانشجویان و واحدهای صنعتی اراک با ربات‌های صنعتی رویداد رباتیک در پزشکی، صنعت و اجتماع را تدارک دیده است.

وی تاکید کرد: امید است با حمایت مسئولین و واحدهای صنعتی، مرکز تحقیق و مطالعه در زمینه ربات‌های صنعتی در دانشگاه صنعتی اراک راه اندازی شود تا در آینده نزدیک شاهد مهندس‌هایی به عنوان ترمیم کنندگان نقش علمی و اجرایی در سطح جامعه و صنعت استان باشیم.

دبیر انجمن رباتیک و تکنولوژی‌های نوین دانشگاه صنعتی اراک افزود: نظر ما این است که اگر کشور بر مبنای علم و با استفاده مؤثر از افراد علمی اداره شود می‌توان با حداقل‌ها هم دستاوردهای حداکثری کسب کرد.

کد خبر 5783892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha