۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲

از سوی دادستان مرکز گلستان انجام شد؛

انتقاد از روند کند ساخت مرکز بازپروری معتادان توسکستان

انتقاد از روند کند ساخت مرکز بازپروری معتادان توسکستان

گرگان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان با اشاره به تامین بودجه عملیات توسعه مرکز بازپروری معتادان در توسکستان گفت: با مسببان تاخیر در فرآیند اجرایی این پروژه برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود اسپانلو پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون در گلستان اظهار کرد: با وجود تأمین بودجه مورد نیاز برای توسعه مرکز ترک اعتیاد توسکستان، هنوز کار اجرایی این مرکز به بهانه انتظار برای آمدن مدیران کشور برای کلنگ زنی معطل مانده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان افزود: بر اساس آمار، دست کم با دو هزار معتاد متجاهر مواجه هستیم که برای بازگشت به زندگی به یک مرکز بازپروری و مهارت آموزی به منظور توانمند کردن این افراد نیاز داریم.

اسپانلو گفت: با وجود آسیب‌های اجتماعی مانند سرقت و فروپاشی بنیان خانواده‌ها که اعتیاد گریبان گیر جامعه کرده است باید همه مسئولان برای کمک به ساخت و توسعه زودتر این مرکز در توسکستان اقدام کنند تا خدمات بازپروری و مهارت آموزی ارائه گردد.

وی افزود: همزمان با برخورد با مدیرانی که به موقع تصمیم‌های مدیریتی نمی‌گیرند و به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل نمی‌کنند و ترک فعل می‌کنند، از مدیرانی هم که ظرفیت‌های قانون را برای منافع عمومی به خدمت می‌گیرند، قاطعانه حمایت می‌کنیم.

اسپانلو ادامه داد: همه تکالیف وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانند حق سلامت، حق اشتغال، حق برخورداری از امکانات رفاهی و حقوق معلولان از مصادیق حقوق عمومی است که لیست این حقوق را بر اساس هر اداره تهیه کرده ایم و تک تک این حقوق را از دستگاه‌های متولی مطالبه خواهیم کرد.

کد خبر 5785200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha