۲ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۳

معاون فرماندار شهریار:

۲۵۹ واحد صنعتی بزرگ در شهریار وجود دارد

۲۵۹ واحد صنعتی بزرگ در شهریار وجود دارد

شهریار- معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار شهریار با اشاره به برابری تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی فعال در شهریار با سایر استان ها گفت: ۲۵۹ واحد صنعتی بزرگ در این شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران ملکی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران و شهرستان شهریار که شامگاه دوشنبه با ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران برگزار شده بود، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و گرامیداشت حماسه سوم خرداد گفت: شهریار شامل دو بخش و هفت ش هر ۳۲ روستا می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان شهریار ۲۵۹ واحد صنعتی بزرگ وجود دارد که از این حیث شهرستان شهریار با استان‌ها برابری می‌کند گفت: در شهرستان شهریار ۱۹ هزار و ۳۵۵ پروانه صنفی صادر شده است که چهار هزار و ۹۲ واحد صنفی تولیدی است.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهریار در ادامه افزود: ۸۰ درصد ظروف پلاستیکی کشور در شهریار تولید می‌شود و از این حیث شهرستان قطب تولید ظروف یک بار مصرف کشور محسوب می‌شود.

ملکی عنوان داشت: در شهریار واحدهای صنعتی بزرگی مشغول به فعالیت هستند که این نشان دهنده اهمیت شهرستان شهریار در تولید کشور است.

وی در ادامه گفت: سه لکه صنعتی در شهرستان شهریار وجود دارند که حدود یک هزار واحد در این منطقه وجود دارد.

کد خبر 5787898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha