۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳

سارق حرفه ای انبار واحدهای مسکونی دستگیر شد

سارق حرفه ای انبار واحدهای مسکونی دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد که با موتورسیکلت مسروقه از پارگینگ و انباری برج‌های مسکونی سرقت می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد گودرزی اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و اموال با ارزش از انباری‌های اماکن خصوصی در محدوده یوسف آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲۵ این پلیس قرار گرفت و مأموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را به دست بیاورند.

این مقام انتظامی توضیح داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متهم در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارکینگ و انبارهای ساختمان را سرقت می‌کند.

سرهنگ گودرزی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری یوسف آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین‌های مدار بسته محل‌های جرم، در نهایت در یکم خرداد ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: بررسی‌های مأموران نشان از این داشت سارق سابقه دار که دست به سرقت از انباری‌های مسکونی زده و پس از سرقت، اموال مسروقه را به مخفیگاهش منتقل می‌کرده است.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده جنوب تهران مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و با بازرسی از این مکان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی متهم نیز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام شد و شناسایی و دستگیری مال‌خر اموال مسروقه در دستور کار کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد قرار گرفت

کد خبر 5788490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha