۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰

رویداد «علم شهر قرآن و روانشناسی» برگزار می‌شود

رویداد «علم شهر قرآن و روانشناسی» برگزار می‌شود

رویداد «علم شهر قرآن و روانشناسی» ۱۰ خرداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا هشتم خرداد برای ثبت‌نام در این رویداد علمی فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین رویداد «علم شهر قرآن و روانشناسی» با همکاری هسته پژوهشی قرآن و روانشناسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

هادی بهرامی احسان، استاد گروه روانشناسی و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و احمدرضا اخوت، مؤسس و مدرس مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران (با موضوع سطوح پژوهش‌های قرآنی در علوم انسانی) سخنرانان این رویداد هستند و گزارش برنامه‌های اجرا شده در دو دوره علم شهر قرآن و روانشناسی نیز از سوی فاطمه فیاض ارائه می‌شود.

معرفی کارگروه‌های تخصصی و پژوهش‌ها و پایان نامه‌های انجام شده از جمله؛ کارگروه استعداد و شخصیت، کارگروه افسردگی، کارگروه اضطراب، کارگروه مشاوره نوجوان، کارگروه مشاوره پیش از ازدواج و کارگروه مشاوره خانواده از دیگر بخش‌های این رویداد است و غرفه فروش کتاب و نمایش پایان نامه‌ها نیز در محل برگزاری این رویداد برپا خواهد شد.

دومین رویداد علم شهر قرآن و روانشناسی روز چهارشنبه ۱۰ خرداد از ساعت هشت تا ۱۲ در محل دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می‌شود اما علاقه‌مندانی که امکان حضور در این محل را ندارند می‌توانند از طریق مجازی در این رویداد شرکت کنند.

ثبت‌نام در این رویداد از طریق لینک https://formafzar.com/form/o۱dek انجام می‌شود و علاقه‌مندان تا هشتم خردادماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

راه‌های ارتباطی با دبیرخانه رویداد نیز از طریق ایمیل elmshahrqouranravan@gmail.com، صفحه اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/elmshahrravantarbiat، پیام‌رسان بله به نشانی https://ble.ir/elmshahrqouranravan است.

رویداد «علم شهر قرآن و روانشناسی» برگزار می‌شود

کد خبر 5789239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha