۹ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۳۳

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

راه‌اندازی پویش «نذر قرآن» در لرستان

راه‌اندازی پویش «نذر قرآن» در لرستان

خرم‌آباد- مدیر ستاد کانون های فرهنکی و هنری مساجد لرستان از راه‌اندازی پویش «نذر قرآن» با رویکرد ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در مناطق محرو این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پویش «نذر قرآن» با رویکرد ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در مناطق محروم راه اندازی شده است.

راه‌اندازی پویش «نذر قرآن» در لرستان

وی گفت: یکی از مشکلاتی که امروز مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، به‌ویژه در مناطق محروم با آن مواجه هستند، بحث کمبود قرآن است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، افزود: برای رفع مشکل کمبود قرآن در مساجد پویشی با عنوان «نذر قرآن» در استان لرستان راه اندازی شده است.

چگنی، ادامه داد: این پویش با هدف جلب حمایت خیران و جمع‌آوری قرآن‌های اضافه موجود در منازل راه‌اندازی شده است.

وی با دعوت از مردم، افراد توانمند و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه، افزود: در هر منزلی ممکن است بیش از یک جلد کتاب قرآن وجود دارد که می‌تواند به مساجد اهدا شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، عنوان کرد: این پویش با رویکرد تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ قرآنی در مناطق محروم اجرایی شده است.

چگنی، اظهار کرد: به منظور برگزاری محافل قرائت و تفسیر قرآن کریم در مساجد محلات کم برخوردار و کمبود نسخ قرآن، امید می‌رود با مشارکت مردم و خیران با نذر کتاب قرآن خانگی یا تهیه نسخ نو، در رونق بخشیدن به این محافل نورانی اقدامی مؤثر صورت پذیرد.

وی افزود: مردم و خیران می‌توانند نذورات خود را به آدرس خرم آباد، میدان ۲۲ بهمن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرتان تحویل دهند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار کرد: شماره تماس (۰۹۱۶۸۵۹۰۶۹۰ «کرمیان») و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۱۳۱۷۵۷۹۵ (به نام ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان) برای مشارکت مردم در این امر خدا پسندانه اعلام می‌شود.

کد خبر 5798755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha