۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۲۸

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خبر داد؛

هراز ۱۵ خرداد یکطرفه می شود/تشریح جزئیات محدودیت ترددها

هراز ۱۵ خرداد یکطرفه می شود/تشریح جزئیات محدودیت ترددها

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان این که محور هراز ۱۵ خرداد به سوی تهران یکطرفه می شود، جزئیات محدودیت ترددها در این استان را تشریح کرد.

عارف امرایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، شنبه، دوشنبه، سه شنبه و جمعه ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۱۹ خرداد ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: تردد موتور سیکلت تا ساعت شش روز شنبه ۲۰ خرداد از محور هراز، فیروزکوه و محور امام رضا (ع) ممنوع است و البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

امرایی ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است و این محدودیت‌ها از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه، دوشنبه و جمعه ۱۳، ۱۵، ۱۹ خرداد اجرا می‌شود.

وی گفت: تردد کامیون‌ها و کامیونت‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از این محدودیت مستثنی است.

کد خبر 5801025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha