۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱

شهابلو مطرح کرد؛

روایت‌هایی از شخصیت امام(ره) در مجلات رشد

روایت‌هایی از شخصیت امام(ره) در مجلات رشد

معاون تولید و انتشار مجلات رشد از روایت‌ شخصیت امام(ره) در مجلات رشد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدکمال شهابلو هم‌زمان با ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) گفت: با توجه به اینکه مخاطبان ما دوران زندگی امام راحل را درک نکرده‌اند، تلاش کردیم ابعاد شخصیتی امام را به همه مخاطبانمان معرفی کنیم. وقتی مطلبی قابل درک برای مخاطبان درباره زندگی امام در مجلات رشد می‌آید، فرهنگ‌سازی انجام می‌گیرد.

شهابلو ادامه داد: شاید این سوال مطرح شود که معرفی مدل چند وجهی شخصیت امام را، چگونه می‌توان برای مخاطبان جذاب کرد؟ که در پاسخ باید بگویم ما با ذکر نمونه‌ها و برش‌هایی از زندگی با برکت امام راحل که برای مخاطبان دست یافتنی باشد، اقدام به این کار کرده‌ایم و تمام تلاشمان بر این بوده که امام به‌عنوان شخصیت و الگویی معرفی شود که می‌توان به الگوی شخصیتی ایشان رسیده و دست‌یافتنی باشد.

وی افزود: در مجلات رشد دانش‌آموزی، تربیتی دینی حضرت امام به صورت غیرمستقیم ارائه شده است. دوره ابتدایی سیره و روش‌های تربیتی امام مانند نحوه معاشرت و برخورد ایشان با کودکان را در قالب‌های مختلف و به صورت غیرمستقیم ارائه کرده‌ایم. در مجلات رشد عمومی بزرگسال و مجلات تخصصی، مستقیم‌تر به این مقوله پرداختیم و به جهت معرفی آثار امام و زندگی ایشان مقالاتی داشته‌ایم و همین‌طور کتابی در چارچوب مجموعه چلچراغ از مجموعه انتشارات مدرسه به زندگینامه حضرت امام پرداخته و چند سال پیش چاپ و تجدید چاپ شده است.

کد خبر 5801511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha