۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد؛

جریمه ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

جریمه ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: یک فروشگاه در رشت به دلیل فروش رایانه رومیزی قاچاق ۳ میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی امینی اظهار کرد: صاحب فروشگاهی در رشت به دلیل فروش رایانه رومیزی قاچاق به پرداخت ۳ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: در پی گزارشی مبنی بر فروش رایانه روی میزی قاچاق در فروشگاهی در رشت، بازرسان سازمان صمت گیلان به این مکان اعزام شده و ۲۳ دستگاه لب تاپ قاچاق را در بازرسی از این واحد صنفی کشف کردند.

امینی با اشاره به رسیدگی پرونده این تخلف در شعبه یک تعزیرات حکومتی گیلان ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز افزود: مسئول این واحد صنفی علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده، به پرداخت ۳ میلیارد ریال جزای نقدی به صندوق دولت محکوم شد.

کد خبر 5805046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
      0 0
      بجای اینکه بروید دزدها و اختلاسگران که اقتصاد مملکت رو به نابودی کشوندند بگیرید به مغازه داری که چندرغاز درآمد هم ندارد چسبیدید
      • حسین IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
        0 0
        چندرغاز؟ هرچیزی جای خودش درسته باتوجه به کامنت شما پس موادفروش نبایدبگیرن به دزدقمه کشم کاری نداشته باشند این طرز فکر خیلی بده یعنی هرکس هرکاری که دوست داره انجام بده
      • رسول غلامی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
        0 0
        دقیقاً،سالهای متمادی طی پانزده سال،ملکم را دربوشهر،غاصبانه توسط غاصبان مسبوق به سابقه،متصرف هستند،چندین واحد مسکونی وتجاری نیز غیرقانونی وغیرمجاز برروی ملکم نیز به جهت اذیت وآزار ساخته اند،به جای اینکه آنهارامجازات نمایند،علیرغم آرای صادره واعتبار امرمختومه،حقوق بازنشستگی مرا نیز توقیف نمودند ،عدالت.