۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵

رئیس شورای شهر کرج:

شهرداری کرج در بارندگی اخیر غافلگیر شد

شهرداری کرج در بارندگی اخیر غافلگیر شد

کرج- رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با وجود هشدار هواشناسی شهرداری و معاونت خدمات شهری کرج در بارندگی اخیر کاملاً غافلگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم‌پور بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه شورای شهر کرج بیان کرد: با توجه به پیش بینی‌های دقیق هواشناسی، غافلگیری از بارش باران مقبول هیچ دستگاهی نیست، آن هم دستگاهی مانند شهرداری که امروز باید مبتنی بر پیش بینی‌ها و هوشمندی، خود را برای مقابله با هرگونه احتمالات حتی بحران‌ها آماده کند اما به نظر می‌رسد شهرداری و معاونت خدمات شهری کرج در بارندگی اخیر کاملاً غافلگیر شدند.

وی بیان کرد: بی‌شک برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت و فرماندهی میدان در جریان بارندگی اخیر در خور و شأن مردم نبود و شهر به دلیل انباشت آب مانند یک استخر شده بود که در این موضوع نیز شاهد عذرخواهی مجموعه مدیریت شهری از مردم به طور رسمی نبودیم. باز هم ما به سهم خود با وجود اینکه نقشی در اجرا نداشتیم، از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: آقای شهردار در نحوه رفتار خود با اعضای شورای اسلامی شهر کرج تجدیدنظر کنید؛ سوال و پرسش در مورد نقاط و افرادی که مورد مشورت شما هستند، بسیار است اما انتظار می‌رود محل مشورت و مراجعه شما اعضای شورای اسلامی شهر باشند.

وی خاطرنشان کرد: آقای شهردار شما منتخب شورای شهر هستید و باید پاسخگوی شورای شهر باشید.

به گفته قاسم پور؛ اعضای شورای ششم هیچ مشکلی با هم ندارند و با تمام توان در خدمت مردم هستند؛ البته اگر بگذارید و بگذارند.

کد خبر 5807485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبراسدی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      20 7
      چرا همیشه مسئولان غافلگیر میشوند؟؟؟ مگر وظیفه آنها پیش بینی حوادث و داشتن طرح و برنامه برای مقابله با آنها نیست؟
    • رضا IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      1 0
      یه ستاد عدم غافلگیری در شرایط باران وسیل کم داریم که یه عده مدیر وافراد قبل باران به مدیران شهرداری زنگ بزنند که بیرون رو یه نگاه بندازید شاید غافل گیر نشید صدتا ستاد ونهاد وارگان ابزار دارن بعد غافگیر میشن نشان چیه