۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۰

خانه محیط زیست در دانشگاه تفرش افتتاح شد

خانه محیط زیست در دانشگاه تفرش افتتاح شد

تفرش- همزمان با هفته محیط زیست، خانه محیط زیست در موزه طبیعت، علوم و فناوری دانشگاه تفرش افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف یوسفی ظهر یکشنبه در آئین افتتاح خانه محیط زیست در موزه طبیعت، علوم و فناوری دانشگاه تفرش اظهار داشت: راه اندازی خانه‌های محیط زیست، در راستای سیاست مردمی سازی در سازمان محیط زیست انجام می‌شود. این خانه‌ها محلی برای ایده پردازی هستند تا فعالان و علاقه‌مندان محیط زیست ایده‌های خود را در زمینه پسماند، محیط زیست و فضای سبز مطرح کنند.

مدیرکل محیط زیست استان مرکزی با بیان اینکه راه اندازی مجمع خیرین محیط زیست در استان پیگیری می‌شود، افزود: دانشگاه تفرش در سال ۱۳۹۴ با جذب خیرین نیک اندیش مقدمات ایجاد موزه طبیعت، علوم و فناوری را که در کشور بی نظیر است فراهم کرده و توانسته با کمک خیرین، در فضای علمی خود فرصتی را برای حفظ محیط زیست، گردشگری و حیات طبیعی ایجاد کند.

وی ادامه داد: دانشگاه تفرش در کنار تالار طبیعت، تالارهای علوم و فناوری و گیاه شناسی را ایجاد کرده که فرصتی بی نظیر برای بازدید علاقه‌مندان به محیط زیست و گردشگران است که سازمان محیط زیست در تجهیز و به‌روز رسانی این مجموعه ارزشمند دانشگاه تفرش را مساعدت می‌کند.

گفتنی است؛ موزه طبیعت، علوم و فناوری دانشگاه تفرش در سال ۱۳۹۴ به همت طاهره السادات عصائی تفرشی (نصیر)، یکی از خیرین تفرش در سه تالار گیاه شناسی، طبیعت، علوم و فناوری و تاریخ مصور تجهیز و به دانشگاه تفرش اهدا شد.

کد خبر 5807514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha