۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸

فردا در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛

نشست هویت انقلابی در اندیشه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

نشست هویت انقلابی در اندیشه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

نشست هویت انقلابی و انسجام ملی در اندیشه امام خمینی (ره) فردا سه‌شنبه ۲۳ خرداد در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هویت انقلابی و انسجام ملی در اندیشه امام خمینی (ره)؛ (سمینار «اندیشه امام خمینی (ره) و چالش‌های هویت و بازتولید فرهنگی در ایران») فردا سه‌شنبه ۲۳ خرداد در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست حجت‌الاسلام مجتبی نامخواه مدیر گروه مطالعات اجتماعی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) و سجاد صفارهرندی رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حضور دارد.

برنامه مورد اشاره فردا سه‌شنبه ۲۳ خرداد از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود و علاقمندان برای حضور آنلاین در این‌نشست می‌توانند به نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/research مراجعه کنند.

همچنین دومین «سمینار بعثت تا بعثت» با موضوع «اندیشه امام خمینی (ره): چالش‌های هویت و بازتولید فرهنگی در ایران» در سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام راحل و با هدف شناخت بیشتر اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توسط پژوهشکده فرهنگ پژوهشگاه برگزار می‌شود.

کد خبر 5808232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha