۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

مروری بر حوادث حوزه انتظامی ۲۴ ساعت گذشته استان فارس

مروری بر حوادث حوزه انتظامی ۲۴ ساعت گذشته استان فارس

شیراز- معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس حوادث انتظامی ۲۴ ساعت اخیر این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در گزارشی که معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس منتشر کرده آمده است: فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی در خصوص این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از محلات این شهرستان، بلافاصله مأموران کلانتری مرکز به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند نفر به دلیل اختلاف قبلی با یکدیگر درگیر شده‌اند، گفت: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند ۶ نفر از عاملان درگیری را دستگیر کنند.

سرهنگ صارمی عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری عاملان تیراندازی در شهرستان «کوار»

فرمانده انتظامی شهرستان کوار از دستگیری عاملان تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید رحمان هاشمی در خصوص این خبر بیان کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۳ نفر با اسلحه به سمت فردی در میدان شهدا تیراندازی و سریعاً متواری شده‌اند که رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند عاملان تیراندازی را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرکننده هر ۳ نفر را دستگیر و یک قبضه اسلحه «وینچستر» نیز از آنان کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه متهمان علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف حساب با شاکی عنوان کردند، گفت: هر ۳ نفر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در «کازرون» ‏

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف ۳۱ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد‎.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تردد کامیون تانکر دار حامل سوخت قاچاق ‏در محور مواصلاتی "بوشهر-کازرون"، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.‏

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی به محور مورد نظر اعزام و کامیون مذکور را شناسایی و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۳۱ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، گفت: راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: برخورد با قاچاقچیان و سودجویان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کد خبر 5813332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha