۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹

سقوط خودروی سواری به دره در محور کوهسرخ به نیشابور با ۳ کشته

سقوط خودروی سواری به دره در محور کوهسرخ به نیشابور با ۳ کشته

کاشمر ـ فرمانده پلیس راه کاشمر و کوهسرخ گفت: بر اثر سقوط خودروی سواری پژو در محور کوهستانی کوهسرخ به نیشابور به پایین دره، ۳ سرنشین آن جان باختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد مهدی افتاده اظهار کرد: توجهی در رانندگی و نداشتن حفاظ مناسب در این محور علت این حادثه است.

۴ کیلومتر از محور کوهسرخ به نیشابور باید گاردریل گذاری شود

فرماندار کوهسرخ نیز با اشاره به اینکه در مدت ۱۶ ماه از حضورش در کوهسرخ اقداماتی برای بهسازی راه‌های شهرستان انجام شده است گفت: مقرر شده است راه‌های ارتباطی کاشمر به ریوش و ریوش به نیشابور اتفاقاتی روی دهد که یکی از آن‌ها نصب گاردریل بود.

مرتضی شرف‌الدین شیرازی افزود: با وجودپیگیری‌ها حدود یک‌سوم این مسیر گاردریل نصب شده و برای باقی مسیر هیچ اتفاقی روی نداده است.

وی گفت: متأسفانه در حوزه دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی هنوز هلال‌احمر در کوهسرخ مستقر نشده است.

۲۸ نقطه در خراسان رضوی بدون پایگاه امداد و نجات جاده‌ای

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی نیز گفت: این محور در اولویت هلال‌احمر وجود دارد؛ و این جمعیت بحث تجهیزات و نیروی انسانی خدمت‌رسانی و امدادرسانی را تأمین می‌کند؛ اما مسئولان باید اعتبار و زیرساخت‌های لازم نظیر زمین در کنار جاده و یک ساختمان را به این موضوع اختصاص دهند.

محسن ذاکریان افزود: در ۲۸ نقطه مبتنی بر آمایش سرزمینی که یکی از آن‌ها محور کاشمر به نیشابور است، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای وجود ندارد و ۱۱ شهرستان هم از شعبه محروم است.

مسئولان باید جدی‌تر و بیشتر ساماندهی محور کوهسرخ به نیشابور پیگیری کنند

امام جمعه موقت کوهسرخ هم با اشاره به فوت ۳ نفر در محور کوهسرخ به نیشابور گفت: نمی‌دانیم تا چه زمانی مردم کوهسرخ باید این گونه حوادث تلخ را در این مسیر صعب‌العبور شاهد باشند و مسئولان کوهسرخ باید جدی‌تر و بیشتر از گذشته حل این مسئله را مطالبه کنند و محور کوهسرخ به نیشابور باید به استانداردهای لازم برسد

حجت الاسلام فتحیه افزود: پارسال در همین مسیر مردم کوهسرخ شاهد ریزش کوه بر روی خودروی دیگری بودند و جوانان عزیزی پرپر شدند.

وی با بیان اینکه دیر رسیدن نیروهای امدادی و نبود نیروهای امداد جاده‌ای در شهرستان هم مشکل دیگری در این منطقه است و مسئولان باید برای استقرار نیروهای امداد جاده‌ای در شهرستان تلاش کنند.

کد خبر 5814583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha