۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸

دادستان کشور:

مدعیان حقوق بشر شرمنده کارنامه نفرت انگیز منافقان باشند

مدعیان حقوق بشر شرمنده کارنامه نفرت انگیز منافقان باشند

اردبیل- دادستان کل کشور گفت: مدافعان و مدعیان حقوق بشر در نظام غرب باید شرمسار اقدامات خرابکارانه منافقانی باشد که امروز به دامن آنها پناه بردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری پیش از ظهر سه شنبه در نشست با رؤسای دادگستری شهرهای اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل به وجود سه هزار و ۴۰۰ شهید عزتمند خود می بالد و امسال شاهد برگزاری کنگره با عظمت این شهدا خواهیم بود که همچون قله سرافراز سبلان، قله ارزشمند ایثار، جهاد و شهادت و ولایتمداری را فتح کردند.

وی تصریح کرد: دستگاه قضا در ابعاد مختلف تلاش می‌کند تا در کنار مردم صیانت کننده ارزش‌های دینی و حفظ قانون همچنین اجرای عدالت باشد و در این راه از هیچ تلاش و کوششی غفلت نخواهد کرد.

دادستان کل کشور گفت: جابجایی مسئولیت‌ها در دستگاه قضا فرصتی را فراهم می‌آورد تا خادمان این حوزه از تمام وجود در مسیر خدمت رسانی به مردم تلاشی مجاهدانه انجام دهند.

حجت الاسلام منتظری یاد و خاطره آیت الله بهشتی را گرامی داشت و افزود: در آستانه هفته قوه قضائیه جا دارد نام و یاد سیدالشهدای انقلاب مرحوم آیت الله بهشتی را گرامی بداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سال ۶۰ و در چنین روزی منافقان با حادثه هولناکی سعی کردند تا انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند اما نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه نقاب از چهره خباثت آلود و منافقانه آنها برداشته شده است.

حجت الاسلام منتظری ماهیت گروهک‌های منافقان را در ایجاد ناامنی یادآور شد و اضافه کرد: در این ۴۲ سال منافقان کوردل زمینه شهادت ۱۷ هزار نفر زن و مرد را در اقشار و گروه‌های مختلف به وجود آوردند که همه این جنایت‌ها نشان می‌دهد که هویت وابستگی آنها به نظام غرب یک هویت آشکار و غیر قابل کتمان است.

وی بیان کرد: همین مدعیان حقوق بشر این جنایتکاران را امروز در دامن خود پناه دادند و شاهد ادامه توطئه‌ها و حیله گری های آنها در حق ملت ایران هستیم و قطعاً روز به روز چهره از این جنایت‌های آشکار آنها برداشته خواهد شد.

حجت الاسلام منتظری در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در شناسنامه ننگین گروه تروریستی منافقان حادثه هولناک هفتم تیر را به عینه مشاهده می‌کنیم که زمینه شهادت ۷۲ نفر از یاران صدیق و خدمتگزار نظام اسلامی را به وجود آورده است.

دادستان کل کشور با گرامیداشت دهه ذی الحجه و قدر دانستن این ایام تصریح کرد: با ذکر دعا دهه ذی الحجه را باید پاس داشت چرا که عمل به مستحبات این ایام می‌تواند انسان را از لحاظ روح و روان در مرحله تهذیب و تزکیه نفس قرار دهد.

کد خبر 5815292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha