۶ تیر ۱۴۰۲، ۹:۳۴

با حضور دادستان نظامی تهران؛

آئین گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دافوس ارتش برگزار شد

آئین گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دافوس ارتش برگزار شد

همزمان با ایام شهادت آیت الله بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، مراسمی با حضور دادستان نظامی تهران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی صالحی، دادستان نظامی تهران در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به نقش معنویت در جلوگیری از تخلفات گفت: اگر پایه‌های معنویت حقیقی را در کارکنان و نیروها رشد دهیم قطعاً بسیاری از تخلفات و مشکلات قضایی کاهش چشمگیری خواهد داشت.

دادستان نظامی تهران با اشاره به دو رویکرد جرم شناسانه و رویکرد حقوقی به منظور پیشگیری و مقابله با تخلفات گفت: در رویکرد جرم شناسانه تلاش می‌شود تا علل و ریشه‌های جرایم مشخص شود و پیشگیری از وقوع رخ دهد. در رویکرد حقوقی نیز سعی می‌شود با آموزش قوانین و مقررات میزان انجام تخلفات را کاهش دهیم.

امیر حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان و تبریک هفته قوه قضائیه، با اشاره به اهمیت آگاهسازی در حوزه قضایی گفت: عدم آگاهی از قوانین و مقررات مشکل عمده‌ای است که باید به منظور مرتفع کردن آن، سطح اطلاعات و دانایی کارکنان در این زمینه افزایش یابد.

کد خبر 5821173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha