۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۷:۲۱

شهردار سنندج خبر داد:

ایجاد۱۴۰ هکتار فضای سبز جدید طی ۲ سال در سنندج

ایجاد۱۴۰ هکتار فضای سبز جدید طی ۲ سال در سنندج

سنندج - شهردار سنندج گفت: افزایش ۱۴۰ هکتار فضای سبز به سرانه موجود در عرض دو سال برای شهر سنندج هدف‌گذاری شده است که مناطق حاشیه ای در اولویت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید انور رشیدی شنبه شب در نشست اعضای شورای شهر سنندج با استاندار کردستان اظهار کرد: سنندج ویترین خدمات نظام در استان کردستان بوده و توسعه مرکز استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف می‌تواند مسیر رشد و عمران را در سایر نقاط استان فراهم سازد.

وی افزود: توزیع عادلانه خدمات شهری و اجرای پروژه‌ها با اولویت‌بندی نیاز در مناطق مختلف موجب شده رضایتمندی نسبی از عملکرد مجموعه شورا و شهرداری در بین مردم ایجاد شود.

وی افزایش اعتماد و امیدآفرینی در جامعه را از نتایج توزیع عادلانه خدمات عمرانی و محله‌محور بودن برنامه‌ها بیان کرد.

شهردار سنندج اظهار کرد: تمام شهروندان حق بهره‌مندی از امکانات رفاهی را دارند و با همین دیدگاه توسعه فضای سبز و نهضت آسفالت در شهر سنندج با محوریت نقاط کمتر توسعه یافته و کم برخوردار کلید خورده است.

رشیدی اعلام کرد: افزایش ۱۴۰ هکتار فضای سبز به سرانه موجود طی ۲ سال هدف‌گذاری شده و این مهم در قالب پارک‌های بزرگ مقیاس تعریف شده و در نقاط مختلف سطح شهر در حال اجراست.

وی با اشاره به جذب دو هزار تن قیر برای شهرداری سنندج، گفت: با وجود اینکه بیش از چند ماه به سال عمرانی باقی‌مانده است اما تا این لحظه یک هزار و ۳۰۰ تن از این میزان در خیابان‌ها و معابر مختلف سطح شهر مورد استفاده قرار گرفته است.

کد خبر 5824890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha