۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد؛

تخصیص ۱۰ درصد اعتبارات ردیف ملی به «رویداد اردبیل ۲۰۳۰»

تخصیص ۱۰ درصد اعتبارات ردیف ملی به «رویداد اردبیل ۲۰۳۰»

اردبیل- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: مجوز تخصیص ۱۰ درصد از اعتبارات ردیف ملی دستگاه‌های اجرایی به برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان میراث فرهنگی استان اردبیل اظهار کرد: به منظور تشکیل ستاد ملی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو و چگونگی فعالیت این ستاد مصوبه ۸ بندی هیئت وزیران تدوین شد.

وی از صدور مجوز تخصیص ۱۰ درصد از اعتبارات ردیف ملی دستگاه‌های اجرایی به برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ خبر داد و گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران سیاستگذاری و هماهنگی، پیش‌بینی و تصویب برنامه‌ها و اعتبارات لازم، ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های دولتی و نظارت در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها از جمله وظایف ستاد ملی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: همچنین بر اساس این مصوبه دستگاه‌های اجرایی ملی و استانداران مکلف هستند در اجرای برنامه‌های مرتبط با رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو مشارکت کرده و برنامه‌های ارائه شده را در اولویت قرار دهند.

محمدی ادیب به تشکیل دبیرخانه ستاد ملی در استانداری اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: استاندار اردبیل به عنوان دبیر در این ستاد حضور دارد و معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی نیز جانشین رئیس ستاد است، علاوه بر آن نیز وزارتخانه‌های مرتبط در این ستاد عضو هستند.

کد خبر 5825266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha