۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۸:۴۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

کمبود نیرو مانع بازگشایی خانه فرهنگ خرمدشت است

کمبود نیرو مانع بازگشایی خانه فرهنگ خرمدشت است

قزوین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: نیروی خانه فرهنگ خرمدشت، نیروی شرکتی بوده و بعد از اتمام قرار داد به دلیل سهمیه کم کسی را نتوانسته ایم برای این خانه فرهنگ جذب کنیم.

حسین فائزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعطیلی خانه فرهنگ خرمدشت اظهار کرد: در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با کمبود نیروی جدی روبرو هستیم و طی دو سال گذشته و امسال حدود ۲۵ درصد نیروهای این اداره کل بازنشسته خواهند شد.

وی بیان کرد: تعدادی از خانه‌های فرهنگ استان قزوین نیز دارای این مشکل هستند و علاوه بر خرمدشت در شال و دانسفهان نیز این مشکل را داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: نیروی خانه فرهنگ خرمدشت، نیروی شرکتی بوده و بعد از اتمام قرار داد به دلیل سهمیه کم نیروهای شرکتی این اداره کل کسی را نتوانسته‌ایم برای این خانه فرهنگ استخدام کنیم.

وی تصریح کرد: امسال دو مرحله فراخوان واگذاری برای خانه فرهنگ خرمدشت داشتیم و انتظار داشتیم مردم خرمدشت در این واگذاری شرکت کنند اما درخواستی برای ما ارسال شد.

فائزی بیان کرد: در صحبتی که با بخشدار خرمدشت داشتیم مقرر شد در صورت همراهی شهرداری خرمدشت، نیرویی اگر به فرهنگ و ارشاد مأمور شود در فاصله کوتاهی این فرهنگسرا قابلیت بازگشایی داشته و می‌تواند بهتر از قبل خدمات ارائه دهد.

وی ادامه داد: ما امسال منابع خوبی برای خانه‌های فرهنگ مصوب کرده‌ایم اما مشکل کمبود نیرو مانع تزریق این اعتبارات شده است.

این مسئول در پایان یادآور شد: بقیه خانه‌های فرهنگ مانند شال و دانسفهان که با مشکل نیرو روبرو هستند نیز در قالب نیروی مأمور به دنبال حل مشکل هستیم اما طبیعتاً حدود یک ماهی این اقدام زمان خواهد برد.

کد خبر 5825932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha