در جریان حمله به اردوگاه جنین صورت گرفت؛

انهدام خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با بمب‌های جدید مقاومت

انهدام خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با بمب‌های جدید مقاومت

نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کردند که از جدیدترین انواع بمب‌های خود برای منهدم کردن خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین استفاده کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، تیپ جنین وابسته به گردان‌های القدس اعلام کرد که یگان مهندسی این نیروها موفق شد، خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جنین را با انفجار بمب‌های کارگذاشته شده در مسیر آنها، منهدم کند.

این نیروها اعلام کردند: ما با بمب‌هایی که برای نخستین بار از آنها استفاده می‌شود این خودروهای نظامیان صهیونیست را منهدم کردیم.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که نیروهای مقاومت فلسطین، بمب‌هایی را در مسیر خودروهای نظامی ارتش این رژیم در جنین منفجر کرده‌اند.

تیپ جنین هم چنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت در حال درگیری با عناصر ارتش رژیم صهیونیستی هستند که می‌کوشند وارد دیگر محورهای منتهی به اطراف اردوگاه جنین شوند.

این نیروها، با شلیک گسترده به سمت نظامیان اشغالگر، مانع پیشروی آنها به سمت بخش‌های مختلف اردوگاه جنین شده‌اند. نیروهای فلسطینی همچنین یکی از محل‌های تجمع نظامیان صهیونیست و تجهیزات آنها را در محور الحواشین با شلیک گسترده گلوله، هدف قرار داده و آنها را مجبور به عقب نشینی کردند.

صبح امروز نیز نیروهای مقاومت در اردوگاه جنین در مسیر یک بولدوزر متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی بمب کار گذاشتند که با انفجار آن، این بولدوزر منهدم شد.

حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین تاکنون چهار شهید در این اردوگاه و یک شهید دیگر در منطقه البیره به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست برجای گذاشته است. تعداد زخمی‌ها در میان فلسطینی‌ها نیز به ۲۷ نفر رسیده که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

کد خبر 5826091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha