۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۴

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

دانش آموزان مناطق محروم تحت پوشش مناطق شبانه روزی قرارمی گیرند

دانش آموزان مناطق محروم تحت پوشش مناطق شبانه روزی قرارمی گیرند

یاسوج- معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار تحت پوشش تحصیلی مدارس شبانه روزی قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مجوز تأسیس و راه اندازی پنج مدرسه نمونه دولتی شبانه روزی صادر شده و دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار تحت پوشش تحصیلی مدارس شبانه روزی قرار می‌گیرند.

وی بیان داشت: به منظور ارتقای کیفیت آموزش و ایجاد فرصت‌های مناسب آموزشی و تربیتی برای دانش‌آموزان مستعد مناطق کمتر برخوردار با پیگیری‌های وزارتی و کار کارشناسی، با صدور مجوز راه‌اندازی پنج مدرسه در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ موافقت شد.

جمالی آرند افزود: از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی متوسطه اول، دبیرستان‌های حجاب دخترانه و نمونه توحیدی پسرانه در شهرستان بویراحمد، دبیرستان جوادیه در دهدشت، دبیرستان‌های آزادگان و فروغ دانش در شهرستان گچساران است که مجوز تأسیس و راه اندازی آنان بر اساس دستورالعمل اجرایی مدارس نمونه دولتی متوسطه اول از وزارت آموزش و پرورش اخذ شده است.

وی اظهار داشت: برای هر یک از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی، ظرفیت پذیرش ۶۰ دانش‌آموز متوسطه اول در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران اخذ شده است.

کد خبر 5826606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha