۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶

فرمانده انتظامی البرز:

اعضای ۴۸ باند تبهکاری در البرز دستگیر شدند

اعضای ۴۸ باند تبهکاری در البرز دستگیر شدند

کرج- فرمانده انتظامی البرز گفت: در دو روز گذشته اعضای ۴۸ باند تبهکاری در این استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید هداوند ظهر سه‌شنبه در حاشیه نمایشگاه کشفیات استان البرز اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی حسب دستور فرمانده فراجا به صورت مستمر اجرا می‌شود و در ۴۸ ساعت گذشته با حضور پلیس‌های تخصصی در شهرستان‌های کرج و فردیس اجرا شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری طرح ارتقای امنیت عمومی با اولویت مبارزه با سرقت و اوباش در حال اجرا است، تصریح کرد: در دو روز گذشته ۱۹۷ سارق، ۲۰ مالخر، ۳۵ نفر از اراذل و اوباش، ۶۸ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و ۹۵ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند.

فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: همچنین در اجرای این طرح سه باند اسکمیری کشف و ۱۵ نفر در این راستا دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته تاکنون اعضای ۴۸ باند دستگیر و از مجرمان ۵۶ دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت، ۱۰ قبضه سلاح گرم، مقادیر زیادی لوازم داخل خودرو، ۲۰۰ دستگاه تلفن هوشمند و ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه کارت بانکی کپی شده کشف شد.

هداوند گفت: ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک، گل، حشیش و شیشه کشف و دستگیرشدگان به یک هزار و ۵۰۰ فقره جرم در بخش‌های سرقت، اوباش و … اعتراف کردند.

وی اظهار کرد: ارزش اموال کشف‌شده بیش از ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی با جدیت کامل در شهرستان‌ها در حال اجرا است، متذکر شد: این طرح تا حصول اهداف پیش‌بینی شده که همان امنیت پایدار در جامعه است ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5827262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha