۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳

فرماندار خواستار احیای مجدد هنرستان بهیاری در اردکان شد

فرماندار خواستار احیای مجدد هنرستان بهیاری در اردکان شد

یزد- فرماندار اردکان با اشاره به کمبود نیروی پرستار در بیمارستان ضیایی اردکان، خواستار احیای مجدد هنرستان بهیاری در شهرستان اردکان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سبزواری صبح پنجشنبه در نشست بررسی موانع و مشکلات تأسیس هنرستان بهیاری با اشاره به اینکه تأسیس این هنرستان بر اساس یک سیاست آینده‌نگر است که نتایج آن بعد از چند سال آینده شاهد آن خواهیم بود.

وی از تمام مسئولان استان خواست که در این زمینه همکاری و همیاری لازم را داشته باشند تا هرچه زودتر این مهم به سرانجام برسد و سال تحصیلی جدید شاهد حضور اولین هنرجویان بهیاری در شهرستان اردکان باشیم.

فرماندار اردکان با اشاره به سیاست آینده‌نگری فرمانداری عنوان کرد: به دنبال این نیستیم که اقدامات پوپولیستی و عوام فریبانه انجام بدهیم و نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازیم بلکه به دنبال آنیم که با یک سیاست صحیح و آینده‌نگرانه، به رفع اصولی و اساسی مشکلات بپردازیم حتی اگر در این مسیر مورد طعنه و کنایه برخی نیز مواجه بشویم قرار نیست با این کنایه‌ها از اصول آینده‌نگر خود عقب‌نشینی کنیم.

سبزواری اظهار داشت: اردکان در سال‌های دور هنرستان بهیاری داشته که عواملی باعث تعطیلی این هنرستان شد که اگر امروز آن هنرستان دایر بود، شاهد مشکل کمبود پرستار در اردکان نبودیم اما متأسفانه هم ما را از پرورش نیروی متخصص محروم کرد و هم با موج مهاجرت به شهرستان شاهد کمبود شدید پرستار در حوزه درمان شهرستان هستیم که نارضایتی مردم را به همراه داشته است و تمام تلاش ما برای احیای این هنرستان رفع مشکل نیروی متخصص شهرستان و استان است.

وی گفت: با عزم و تلاش و جدیتی که در مسئولان حاضر در جلسه وجود دارد، خواهان شروع به کار مجدد این هنرستان هستیم که قطعاً این اقدام یکی از باقیات الصالحات خواهد بود.

فرماندار اردکان یادآرو شد: هنرستان بهیاری به عنوان یک هنرستان جواربیمارستانی خواهد بود که با آموزش‌های پایه و اصولی بهیاری در این هنرستان، هنرجویان پس از پایان تحصیلات علاوه بر ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها، در بیمارستان نیز می‌توانند مشغول به کار شوند.

کد خبر 5829216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha