۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰

دشتی‌اردکانی به مهر خبر داد؛

عصر امروز کلیات برنامه هفتم در کمیسیون تلفیق رأی‌گیری می‌شود

عصر امروز کلیات برنامه هفتم در کمیسیون تلفیق رأی‌گیری می‌شود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از آغاز بررسی کلیات این لایحه در کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: اگر امروز به جمع‌بندی برسیم، کلیات این لایحه رأی‌گیری می‌شود.

محمدرضا دشتی‌اردکانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، اظهار داشت: از صبح امروز (شنبه ۱۷ تیر ماه) جلسات کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه برای بررسی کلیات این لایحه آغاز شده است.

وی توضیح داد: از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ساعت ۸:۳۰ جلسه کمیته‌های کمیسیون تلفیق تشکیل شد. از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ جلسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با حضور داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه خواهد داشت و دولتمردان در این جلسه حضور یافتند تا به سوالات و ابهامات نمایندگان درباره لایحه برنامه هفتم توسعه پاسخ دهند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه ادامه داد: جلسات کمیسیون تلفیق در دو شیفت صبح و بعد از ظهر تشکیل می‌شود و بنابراین عصر امروز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ جلسه بررسی کلیات برنامه هفتم توسعه با حضور چند تن دیگر از مقامات دولت ادامه خواهد داشت.

دشتی‌اردکانی بیان کرد: در این جلسه ابتدا نماینده دولت به بیان توضیحات خود پرداخته و بعد از آن نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس و دیوان محاسبات نظرات خود را درباره لایحه برنامه هفتم توسعه ارائه خواهند کرد. در ادامه نمایندگان موافق و مخالف لایحه صحبت می‌کنند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر تا عصر امروز به جمع‌بندی برسیم، کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق رأی‌گیری می‌شود و در غیر این صورت این موضوع به فردا موکول خواهد شد. در صورت تصویب کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه، بررسی جزئیات آن در دستورکار جلسات آتی کمیسیون تلفیق قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5830553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha