۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶

به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان؛

ویژه‌برنامه «چرخ و کتاب» در کرج برگزار شد

ویژه‌برنامه «چرخ و کتاب» در کرج برگزار شد

کرج- به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان ویژه برنامه «چرخ و کتاب» با حضور پرشور کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان در کتابخانه امیرکبیر کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت بزرگداشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان بعد از ظهر یکشنبه ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «چرخ و کتاب» با حضور علی معدنی پور، مدیرکل کتابخانه‌ های عمومی استان البرز؛ کاظم قاسمی، معاون توسعه کتابخانه‌ ها و همکاریهای اداره کل؛ نغمه مستشار نظامی، دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه‌ های عمومی کشور؛ طیبه شامانی، نویسنده و شاعر کودک و نوجوان و اعضای محافل ادبی بخش کودک و نوجوان کتابخانه‌ های عمومی استان البرز و خانواده‌های آنان در کتابخانه عمومی امیر کبیر شهرستان کرج برگزار شد.

در این مراسم اعضای محافل ادبی بخش کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی استان با شعر خوانی، شاهنامه خوانی، نقالی، قصه گویی و معرفی کتاب‌های کودک و نوجوان زبان و ادبیات کهن فارسی را با بیان هنرمندانه پاسداشتند.

همچنین در این مراسم ضمن تقدیر از سال‌ها تلاش طیبه شامانی شاعر و نویسنده در حوزه ادبیات کودک و نوجوان از کتاب وی با عنوان «خدای من یه کاری کن» رونمایی شد.

کد خبر 5832031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha