رژیم صهیونیستی امسال ۳۰۳ ساختمان فلسطینی را تخریب کرد

رژیم صهیونیستی امسال ۳۰۳ ساختمان فلسطینی را تخریب کرد

طبق گزارش منابع آماری درباره تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری، تاکنون ۳۰۳ ساختمان از جمله یک مدرسه فلسطینی با خاک یکسان و بر اثر این ویرانی، ۵۴۳ نفر از جمله ۲۷۲ کودک بی‌خانمان شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای مبارزه با احداث شهرک‌های اشغالی وابسته به سازمان آزادیبخش فلسطین در گزارشی اعلام کرد که نظامیان صهیونیستی در ۶ ماهه اول سال ۲۰۲۳، اقدام به ۲۵۶ مورد تخریب جداگانه در کرانه باختری اشغالی و قدس شرقی انجام داده‌اند.

خبرگزاری آناتولی شامگاه یکشنبه گزارش داد که بر اساس گزارش منابع فلسطینی از آمار منتشرشده درباره تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری، تاکنون ۳۰۳ ساختمان از جمله یک مدرسه فلسطینی با خاک یکسان و بر اثر این ویرانی ۵۴۳ نفر از جمله ۲۷۲ کودک بی‌خانمان شدند.

به نوشته منابع فلسطینی، رژیم صهیونیستی با تداوم تخریب ظالمانه ساختمان‌های مسکونی، اخطاریه‌هایی پیشتر برای تخریب ۸۲۲ ساختمان متعلق به فلسطینیان به بهانه عدم مجوز ساخت ارسال کرده است.

طبق آمار ارائه شده از سوی نهادهای فلسطینی، تاکنون نظامیان صهیونیستی با مشارکت شهرک نشینان اشغالی مرتکب ۴۰۷۳ تخلف جداگانه از جمله تخریب، قطع درختان، بستن جاده‌ها و صدمات فیزیکی به فلسطینیان و خسارت به ساختمان‌های آنها شده‌اند.

این در حالی است که تاکنون سران محلی رژیم صهیونیستی ۱۳ شهرک غیرقانونی در اراضی متعلق به شهروندان فلسطینی ساخته و ۴۴ هزار جریب زمین نیز از شهروندان فلسطینی به بهانه‌های واهی مصادره کرده است.

کد خبر 5832301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha