۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز:

مرکز بهداشت جامع سلامت در حصارک پایین افتتاح شد

مرکز بهداشت جامع سلامت در حصارک پایین افتتاح شد

کرج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مرکز بهداشت جامع سلامت آزادگان در منطقه حصارک پایین کرج برای خدمات‌رسانی به ۷۶ هزار نفر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام صیادی ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز بهداشت جامع سلامت آزادگان در منطقه حصارک پایین کرج اظهار کرد: خوشبختانه این مرکز بهداشت که نیاز مردم منطقه حصارک پایین بود و ساخت آن از سال ۹۸ آغاز شد، امروز رسماً افتتاح شد.

وی افزود: این مرکز با هدف ارائه خدمات بهداشتی به جمعیتی در حدود ۷۶ هزار نفر و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد: تمامی خدمات بهداشتی برای تمامی گروه‌های سنی از جمله واکسیناسیون، مراقبت‌های ویژه مادران، سالمندان، کودکان، خدمات روانشناسی، تغذیه، بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای از جمله خدمات عمومی این مرکز می‌باشد و یکسری از خدمات تخصصی از جمله غربالگری اختلالات تکاملی کودکان و مشاوره شیر مادر ارائه خواهد شد.

وی بر ارائه و توسعه خدمات سطح یک بهداشت و درمانی در منطقه حصارک پایین به عنوان یکی از مناطق کم برخوردار تاکید کرد و متذکر شد: هماهنگی‌های لازم جهت راه اندازی واحد سلامت دهان و دندان و دندانپزشکی در این مرکز انجام خواهد شد.

کد خبر 5832774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha